Rumors of my death have been greatly exaggerated.

>la stivn cusku di'e
>
>i ki'a u'i
>
>>le ni mi'o mrofi'a lairpai kei ja'a xipa cu selsenpi

I was humorously referring to the comments about the death of Steven in a

"Rumors of my death have been greatly exaggerated."
          -Mark Twain

>i mrofi'a ki'a [dead-fiction ??]
>i xu lo ni bu'a cu ka'e selsenpi
>i mi na jimpe le du'u do makau skudji
>
>co'o mi'e xorxes

Steven Belknap, M.D.
Assistant Professor of Clinical Pharmacology and Medicine
University of Illinois College of Medicine at Peoria