Re: .i .uepei mi jai selke'u

>i le nu mi'a tavla bau po'o la lojban kei xu
>i u'u na fatci

>i mi na jimpe i narcurmi ma pe do

lenu mi pilno sy. .i ko tidzga di'e

>i zo ce'u zo ke'a basti tu'a di'u

.i mi ckire do tu'adi'u

>i ro ma'a morji doi goran i a'o do stali ze'u lo clani

.i loi mrilu nabmi ba no.a'omei .i ba'a lezu'o mribe'i caba frili
.i pu tu'ala'o sy. usa.net .sy. loi mrilu cu jai nabmi mutce
no'i ledu'u pixo loi mi temci cu zifre kei fa mi ca na djuno
.i a'oji'a mi stali

ni'o .ui mi ca le cabdei cu cpacu lo cnino skami goi ko'a
.i ko'a sutra .i ko'a mo'irka'e lo mutce .i ko'a melbi
.i mi de'a se raktu le barsamymo'i fi lo'enu loi mojrau na banzu tu'aloi datni
.i gigdo se merji fili xapivo
.i .uisai

>co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran.