Re: .i .uepei mi jai selke'u

>la goran pu cusku di'e:
>
>.ui fi'i goran. .i li'a mi fi do morji .i ma'a do nitcu co sidju fi =
>lenu loi lojbo cu jbosku .i ma'a lazni glisku secau do .io

.i ki'e. kris.

.i la'ezo ma'a pesecau la'ezo do smuni zo mi'a .u'icu'i
.i mi ba lenu di'a zvati kei ziku co'a gendragau .i mabla fa mi vau xunai

>ni'o do ma ca gasnu .i xu ckule

.i go'i .i piso'i lo donri mi zvati le ckule .i loi nunselctu na so'imei
.iku'i loi temci be da po'u lego'i bei de poi ri cu clani dukse .i mi na'o
denpa

>.i mi zo'u ca simsa la xorxes leka gento jmive .i sanbau tadni .i =

.i lo gento cu te cinmo do ma .i lenu mi vitke la .el.pas. kujoi la xuarez.
kei cu traji loka snanu ku zo'e lo'inu mi litru

>.uinai .uanai di'inai cfipu fa tu'a lei valsi be la sanban fa'u la =
>lojban

.i mi na panra la'edi'u
.i mi tadni le jugbau .i ri frica dukse lonu cfipu
.i mi se cfipu loi valsi be la jugban. be'o kujoi loi valsi be la jugban.

>co'o mi'e kris

co'o mi'e. goran.
--
Goran Topic