Re: more perversity (was Re: more epistemic perversity (was Re: .i .

> I subscribed to a mailing list but I am getting lots of personal mail
> that I have difficulty answering, because the mailing list is not in the
> Reply-To (nor the From) field.

.i .ie mi go'i

(Me too)

> mi djica nu tcidu lo lojban jufra kei mu'i mi cilre nu cusku bau la lojban
> .i e'osai ko ctuca mi

.i lenu do pilno lo gadri cu sarcu lenu gerna drani kei di'u
.i lu djica nu tcidu li'u cu tanru
.i pe'i do djica lenu lu nu tcidu li'u cu sumti zo djica
.i zo le joi loi simsa cu galfi lo selbri lo sumti
.i ji'a zo mu'i sarcu lenu zo mu'i se balvi lo sumti .enai lo bridi

.i drani lu

(In this sentence you have to use an article for it to be grammatical.
"djica nu tcidu" is a tanru (a selbri construct). I think you wanted to
make "reading" (nu tcidu) an object of "want" (djica). "le" and the like
make selbri into sumti. Also, "mu'i" should be followed by a sumti, not
a sentence. The correct sentence would be:)

mi djica le nu tcidu lo lojban jufra kei
         ^^
mu'i le nu mi cilre le nu cusku bau la lojban

li'u

.i mi troci .i .e'u ku'i ko tcidu gi'e ciska gi'e finti gi'e te preti
.i le gerna ve skicu cu ctuca .i mi'a ka'e sidju po'o zo'o

co'o mi'e. goran. noi ke'a ji'a tadni le jungo bangu