Re: Summary so far on DJUNO

>  >> Lojbab:

.i cumki falenu mi platu smuni srejimpe di'u

> i na go'i  i le se jetlai be lo bridi pe zoi gy know gy cu
> na roroi se srana le cusku

> i na go'i bau la gliban i le cusku cu sruma le se djuno
> i ku'i tu'a le cusku na rinka le du'u le se djuno cu jetnu

.i va'i da de poi gasnu zo'u bau la gliban. le cusku cu jinvi da ba'e
gi'o ka'e cusku lu de djuno da li'u

no'i tu'a le cusku na rinka le du'u le se djuno cu jetnu
.iku'i pe'i lenu le se djuno na jetnu cu rinka lenu le cusku na ka'e
pilno zo djuno

.i ko zgana loi mupli
.i do tugni le broda ba'e gi'anai pilno zo djuno

> i ki'u ma  i pe'ipei le smuni pe la lojbab cu zmadu
> le rarbau smuni le ka se pilno

.i zo djuno pe la lojbab. cu logji zmadu zo djuno pe do
.i loi mipxu'a cu pe'i so'omei la lojban. fi'o te kabri lo rarbau
.i lo bridi smuni cu selbai .ei loi tersu'i
.i .ie le cusku na pagbu be le bridi

no'iji'a zo djuno pe la lojbab. cu smuni selcmi zo djuno be do

co'o mi'e. goran.