Re: Summary so far on DJUNO

> i pe'i na  i le cusku cu kriru'a le se djuno enai le se birti

.i bau .iesai la gliban. la'edi'u smuni le mi ca'o selsku
.i bau la lojban. na sarcu
.i glibau mintu .inaja go'e
.iku'i puzupe'i tugni ledu'u la lojban. la gliban. pu'i frica su'oda

> i va'o le nu ta mlatu kei mi xusra le du'u la djan cu birti
> le du'u ta gerku keikei enai le du'u la djan cu djuno le du'u
> ta gerku

.iesai
.i mi na kakne lenu glibau cusku zo djuno ki'u lenu ba'e mi na tugni la
djan. kei .u lenu la'elu ta mlatu li'u cu fatci .a jetnu ma
.i bau la gliban. zo birti cu tcefrica zo djuno leka ce'u mipxu'a
to .i zo ce'u xu cu basti zo kau .i xu de'u gendra li'u ja'o la'ezo
birti cu cmima la'ezo djuno

.ike'u tu'a la lojban. mintu na'e sarcu la gliban.
.i va'o lenu zo djuno selsmu veltu'i la .and .e la lojbab. kei

co'o mi'e. goran.