Re: Translation Exercise (from ConLang)

>.i mi no'e jimpe ledu'u na satci fi makau
>.i cy. ka'e pamei .iku'i la'edo'i velski lo remei co nu canja

i na go'i i lu do canja pa sicni be fi re jboru'u loi cmalu vamji
sicni li'u cu velski pa nu canja i lu pa sicni be fi re jboru'u
cu broda li'u ba'e na smuni mintu lu pa sicni be pa jboru'u
cu broda ije pa drata sicni be pa jboru'u cu broda li'u

>.i leka re le te canja cu pamei cu funca selbai

i ku'i mi'o casnu le se canja enai le te canja
i le se canja no'u lo sicni be fi re jboru'u cu pamei
i cizra fa le du'u da ka'e sicni fi re jboru'u
i pe'i sicni fi lo jboru'u na.a ro jboru'u

>to .i secu'u ma jimpe la'ezoi gy. coincidence .gy. toi

i xu zo snuti

co'o mi'e xorxes