Re: Translation Exercise (from ConLang)

> i na go'i i lu do canja pa sicni be fi re jboru'u loi cmalu vamji
> sicni li'u cu velski pa nu canja i lu pa sicni be fi re jboru'u
> cu broda li'u ba'e na smuni mintu lu pa sicni be pa jboru'u
> cu broda ije pa drata sicni be pa jboru'u cu broda li'u

.i tu'a zo drata na sarcu
.i ba'anai lu ci prenu cu bevri lo pipno li'u goi ko'a dunli goi lu pa
prenu cu bevri py. .ije pa prenu cu bevri py. .ije pa prenu cu bevri lo
py. li'u
.i mu'a le pamoi kujoi le remoi cu bevri ca le purlamdei ca'o za'a lo
cacra be li pa
.i le cimoi cu bevri ca le cabdei ca'o lo cacra be li ci
.i lenu bevri ka'e remei pe'i
.i lo temci be le nuncfari be le nunbevri be ci prenu bei py. be'o bei
le nunsiska be ci prenu bei py. cu zmadu xu lo cacra be li re loka clani
.i pe'i na go'i
.i ko'a frica lu pa prenu cimei cu bevri py. li'u .e lu lu'o ci prenu cu
bevri py. li'u
.i ko'a luli'o re jboru'u li'oli'u mo frica le gerna

> i ku'i mi'o casnu le se canja enai le te canja
> i le se canja no'u lo sicni be fi re jboru'u cu pamei

.i .ie le se canja

> i cizra fa le du'u da ka'e sicni fi re jboru'u
> i pe'i sicni fi lo jboru'u na.a ro jboru'u

.i go'i

> i xu zo snuti

.ai.ie

co'o mi'e. goran.