Re: preti zo goi .e zo nai

> oizo'o dei pluja zenba

.i go'i .iesai .u'i

>                            ^cu
>
> i ku'i le na se cusku ka'e ba se cusku iseni'ibo ri gendra gi'onai na'e gendra

.i go'i .i mi djica lenu cusku zo ce .enai zo je
.i ke'u to ke'unaipei toi le na se cusku cu gendra ce na'e gendra ni'i
lonu ri na se cusku .i xu ba'e de'u drani vau zo'o
no'i pei pluja zenba sutra

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi