Re: preti zo goi .e zo nai

> i mutce cumki fa le nu ba'e mi srera
> i ku'i zdile mi fa le nu casnu

.i ri zdile .ie ju'o vau .u'i

> ie go'i ui

.i .uo ju'onairo'e

.i zoi gy. Finally! At last! .gy. se fanva fi la lojban. la gliban. ma

> i xu ri ca cmima ko'a
> ije'i ko'a ca'o cenba

.i pe'i .inaja
.i ri ca ba'o cmima ko'a
.i ri mo'u cmima ko'a ca lonu mi cusku ri

> i oi nandu selsku
>
> i do zanmutce le ka preti gi'e pe'i tolmutce le ka bebna
> i ju'o mi na narskugau do  i mi djica le nu la lojban mutce se pilno

.i .i'aki'e.u'i do cpedu zo'o

> i e'osai ko jai ranji

.i mi na jimpe zo jai .i mi tcidu le gerna ve ciksi .i ku'i mi za'o narjimpe
.i tu'e lu ko jai ranji li'u lu tu'a ko ranji li'u dunli .ije zo jai gasnu
lenu lo pamoi terbri cu sucta tu'u xu

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi