le vofli tapla

di'e pinka le lisri befi la kris mi

.i ri certu jbocusku

>ni'ope'a

>le pa vofli ke terzba tapla cu se zbasu vi la tcidrseintluis
                 ^
.i loi terzba cu te zbasu da de .imu'a loi pelji loi slasi loi mudra loi
jinme .i mi smadi ledu'u di'u srana .aidai loi te zbasu be loi dinju

>ca la 1995nan .i ty joi papaki'o drata tapla cu puza trene se benji
                                             ^
.i zo cu na'e sarcu fi le lidne be zo pu .i ji'a na'e naldrani

>fi la kolorados .i ty joi so'u lei papaki'omei cu terzba loi te jmina
                            ^
.i xoda gunma be ro le tapla .i mi stidi lu piso'u li'u

>be pa zdani vi la cmana
                    ^
.i da se cmene zo cmana xu

>.i ku'i le di'u tapla pu dukse .i cmima lei nunzba festi seldre poi lei
                           ^
.i dukse ma .i mi stidi lu se dukse li'u
.i mi zanru zo seldre .i xagmau zo derxi

>zbasu cu tolmorji vi le cmaklaji

>.i leka na se pilno cu nalcinri le tapla .i lei zgiku joi
>fagri joi pulji selsiclu cu fenki ty. .isemu'ibo plipe

.i mi sanji loi pulji selsiclu .i mi nalselsau da poi zgiku joi fagri
joi pulji .i mi smadi le du'u do djica lu pulji ci selsiclu li'u
ni'o mi jinvi le du'u na se cumki le nu ty. se fenki .i lu fenki tu'a
ty. li'u e'upei

>fi le derxi gi'e volylitru lei klaji le kandi xunre
>tolselmuvdu kamfengu .i tilju sutra pa'omo'i lei prenu

.i mi na jimpe zo tolselmuvdu .i dukti to zo to'e toi fi ma
.i mi smadi le du'u do djica lu le kandi xunre ke tolselmuvdu kamfengu
li'u
.i zo pa'o ce'o zo mo'i gerna naja fatne

>zo'amo'i so'a stedu fi'o minra pa nurmapku .i gau ty.
        ^
.i lu mo'izo'a li'u
.i zo so'a xu .i so'u stedu cu se darno
.i lu fi'o minra pa nurmapku li'u tcita sumti zo sutra .aipei

>leka sligu joi kubli tarmi cu se ckaji lo'e
>xance .i gau ty. ka tsali joi fengu joi se livla .i ty.

.i ki'a .i le mo xance cu ckaji leika sligu .a kubli
.i se livla ma

>se frili lonu pa'omo'i le blaci bracanko
                   ^
.i mo'ipa'o
.i noda selbri le bridi pe zo nu

>.ibabo le tapla cu surla co jbini lei blaci selpo'i
>ca'o le jdika savru .imu'obo no drata be lei pulji cradi
                        ^
.i mu'i pei

>savru ku joi lei xunre jonai blanu pulji tergusni be'o
                                   ^
.i zo ke pei
.i mi se cizra lu xunre jonai blanu li'u loinu skicu lei tergusni .i
slilu befi loi xunre ku ce'o loi blanu vau xu

>cu raktu le nenri be le zarci poi se zvati le tapla

>.i ku'i le tapla cu cinmo co se raktu la'edi'e .i
>le blaci se porpi sruri no'u le ba'o canko poi ty. jai
>daspo cu canre le mintu .uadai be ty. .i klaku lei
>purmo xunre gi'e cirko so'a cmaspisu ca'o lenu

.i ma smuni zo cirko .i mi te smuni fi lu na djuno fi le zvati li'u .i
ja'o do te smuni fi lu binxo co claxu li'u
.i zo so'a ci'u ma .i mi smadi loi nu do djica co cusku loi du'u klaku
loi cmaspisu li'e loi nu piso'u vo'a cu stali

>denpa lei zenba cerni .i pensi lei banli poi lei tapla
                                                        ^
.i ku

>joi lei blaci cu puze'u gunma te zbasu zi'e poi se
>cmima le selxrani dinju poi jai ne'i vreta

>.i ri'a lenu cinmo se daspo le zungi keiku le tapla vo'a
                            ^
.i tu'a

>na mipra ca le cerni va'o lenu lei prenu cu
>de'a zvati mu'i lenu gasnu co jinsa ty. joi ro lei drata
>nalselpi'o festi

co'o mi'e kolin
--
|     Colin Fine    66 High Ash, Shipley, W Yorks. BD18 1NE, UK       |
|  Tel: 01274 592696/0976 635354  e-mail:  colin@kindness.demon.co.uk |