Re: le vofli tapla

la kolin pu cusku di'e:
>di'e pinka le lisri befi la kris mi
>.i ri certu jbocusku

.ui.o'acu'i ki'e do'u .i mi gleki lenu da tu'a mi tcidu .i do te pinka =
lei tcini .enai lei se lisri .i xu jimpe .a'o .i .ai mi so'o tcini cu =
galfi ti'i do

.i mi te pinka so'u le do pinka la'e di'e:

>mi smadi ledu'u di'u srana .aidai loi te zbasu be loi dinju

go'i .i ti se cmene zoi gy The Flying Brick gy bau le glico

>.i da se cmene zo cmana xu

go'i .i zoi gy The Hill gy cu pagbu la boldr kolorados

>.i dukse ma .i mi stidi lu se dukse li'u
>.i mi zanru zo seldre .i xagmau zo derxi

.uanai ty. dukse lei tapla leka se nitcu fi lenu zbasu le dinju

>.i mi smadi le du'u do djica lu pulji ci selsiclu li'u

ci ki'a???

>ni'o mi jinvi le du'u na se cumki le nu ty. se fenki .i lu fenki tu'a
>ty. li'u e'upei

.i .ieru'e .ija lu lei zgiku ku joi lei fagri ku joi lei pulji selsiclu =
ku cu rinka lenu le tapla co'a fenki li'u

>.i mi na jimpe zo tolselmuvdu .i dukti to zo to'e toi fi ma

mi na djuno ledu'u fi makau dukti .i mi djica co fanva zoi gy immobile =
gy

>.i lu fi'o minra pa nurmapku li'u tcita sumti zo sutra .aipei

.i go'i

>.i ki'a .i le mo xance cu ckaji leika sligu .a kubli

le jgari be la tapla be'o xance

>.i se livla ma

.e'u lei kamfengu .a le nunvlile

>.i mo'ipa'o
>.i noda selbri le bridi pe zo nu

.u'u  .i .e'u zo pagre .enai lu pa'omo'i li'u

>.i mu'i pei

.i na go'i .i le di'e jufra cu skicu le fasnu be mu'o le nunvlile ku =
joi
lei savru

ki'e mi'e kris