Re: le vofli tapla

vecu'u le notci po'u <884130297.158423.0@listserv.cuny.edu> la Chris
Bogart <cbogart@QUETZAL.COM> cu cusku di'e

>go'i .i ti se cmene zoi gy The Flying Brick gy bau le glico

.ua .ue .i mi pu pensi zoi gy tile gy .i mi stidi zo bliku

>lei
>
>.uanai ty. dukse lei tapla leka se nitcu fi lenu zbasu le dinju

.ie .i mi pu srejmi fi zo dukse .i mi fanva fu zoi gy too gy .enai zoi
gy too much gy
.i mi na jimpe le du'u loi dukse cu pagbu loi se dukse

>ci ki'a???
.uu krefu srera .i mutce srera I can't do this bit in Lojban. I was
convinced there was a cmavo that you could use in tanru that bound
tighter than jeks; and I thought that it was ci. But obviously it isn't,
and I can't find it. I can only assume it is one of the few bits of
Loglan which was not adopted into Lojban.
Nonetheless my point stands - you're saying [music and fire and police]
whistles, which didn't seem likely. I suppose you have to use ke.

>mi na djuno ledu'u fi makau dukti .i mi djica co fanva zoi gy immobile =
>gy

.a'u cinri .i mi ca donjimpe .i nalselmuvdu .ia .i ku'i loi ka dukti kei
be zo to'e ku se sarcu loi ckilu .i ma dukti loi kazyselmuvdu ma .i zoi
gy immobile gy cu kazmutce valsi .i pe'ipei do djica lo nu snigau le
kazmutce sepi'o le rafsi be zo to'e .i e'u vitno nalselmuvdu

>le jgari be la tapla be'o xance

.uanai

>.u'u  .i .e'u zo pagre .enai lu pa'omo'i li'u

>.i na go'i .i le di'e jufra cu skicu le fasnu be mu'o le nunvlile ku =
>joi
>lei savru
.ua sai  .i zo mu'o cu cmema'o .i zo mo'u
--
|     Colin Fine    66 High Ash, Shipley, W Yorks. BD18 1NE, UK       |
|  Tel: 01274 592696/0976 635354  e-mail:  colin@kindness.demon.co.uk |