ckafybarja

.i ko'i goi da nerkla la ckafybarja
.i lu .i mi xagji li'u cu selsku ko'i le barjyse'u goi fo'i
.i lu .i mi djica lo mligla djacu kabri kujo'u lo cakla cifydja li'u
ji'a go'i
.i lu .ue lo mligla xu djacu ju'opei li'u go'i fo'i ko'i
.i ri ra spuda lu .ie.u'u le mi denci puza kakpa se mikce .iku'i le
selzva be ri cu ralte lo jinme pagbu co tutci be le nu pare'u kakpa
.iki'ubo puziku mi krefu kakpa se mikce .i mi tcexebni sai le kakpa
velmikce li'u
.i lu .i lo mligla djacu cu xamgu mi li'u go'a
.i lu dy. xamgu noda .i mligla narxalka pinxe .i mligla narxalka pinca
.i .oi ma terpli li'u go'i fo'i fa'o

mu'o mi'e. goran.